pienengbers.reismee.nl

Nog 23 dagen!!

Over 23 dagen ga ik vertrekken!!

Het voelt nu allemaal nog best raar, ik ben net naar een vriendinnetje in portugal geweest (afgelopen zondag teruggekomen) en overmorgen (woensdag) ga ik alweer met mijn ouders en zus en broer op reis naar Sri Lanka. Ik kom pas op 16 augustus terug en ga 18 augustus al naar Amerika! Nog even allemaal passen en meten dus.

Ik ben er deze dagen natuurlijk erg veel mee bezig maar ik probeer het af en toe ook even uit mijn hoofd te zetten. Het voelt nu namelijk nog heel raar, dat ik nog 3 weken !op vakantie! ben en daarna meteen zal gaan.

Het visum was gelukkig erg snel geregeleg, ik kreeg mijn paspoort al na 3 dagen weer terug!! Naar het consulaat was best een beetje raar maar ging gelukkig ook allemaal heel snel. Zoals ik al zei komt het nu dus steeds dichterbij. Telefoonabbonnement is stopgezet, paardrijden is stopgezet, hockeyspullen zijn alvast opgestuurd, praktische dingen over de school geregeld, ga zo maar door. Ik kan me op dit moment nog niet echt voorstellen hoe ik me de laatste dag in Nederland zal voelen, maar ik heb er nog steeds ongelofelijk veel zin in!

Ook heb ik al geskyped met de helft van de familie Schneider, wat erg leuk was. Nu heb ik nog veel meer vertrouwen in dat het een ongelogelijk leuk jaar gaat worden! Ik ben al een trip met hen naar florida aan het plannen, en mijn ouders zijn vanplan om naar amerika te komen en dan met mij voor een week naar Cuba te gaan!

Natuurlijk vind ik het af en toe ook best ingewikkeld. Van een aantal vrienden heb ik al afscheid genomen maar dat heb ik nog niet helemaal door volgens mij.. Nouja dat zal vast allemaal op z'n plaats vallen! Over vrienden gesproken, mijn moeder heeft met behulp van een aantal goede vrienden van mij ook een verrassingsfeestje georganiseerd! Ik was de dag ervoor naar een feest geweest met een paar vriendinnen en sliep ook niet thuis, vervolgens was het verhaal dat ik 's middags moest oppassen en dan bij een vriendin van de basisschool ging eten. Eerlijk gezegd zag ik er een beetje tegen op door hoe moe ik was en was ik van plan even een power nap te nemen, maar toen ik thuis aankwam stond het grootste deel van mijn lieve vriendinnetjes daar! Ik was helemaal flabbergasted natuurlijk en stond helemaal te trillen. Het was echt heel lief en gezellig!

Morgen ga ik nog even naar de stad met een vriendin om de laatste dingetjes te halen, zoals cadeautjes, telefoon oplader enz. en dan eerst nog naar Sri Lanka!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!