pienengbers.reismee.nl

Één tussendagje..

Joejoe!

Het is nu in Nederland pas kwart over zes en ik ben klaar wakker.. Ik ben namelijk gister avond laat terug gekomen van mijn vakantie in Dubai en Sri Lanka, na een reis van 17 uur te hebben gehad en aangezien het in Sri Lanka 3,5?? uur later is dan in Nederland gaat slapen gok ik niet meer lukken.

Okë uhm even de afgelopen weken, ik heb dus ongeveer 3 weken een reis gemaakt eerst door Dubai en toen door Sri Lanka, We hebben echt suuuper veel gedaan; safari's gemaakt, berggewandeld voor natuuruitzichten, oude koningsdorpjes bezocht, heeeel veel maya en Buddah tempels gezien, en (gelukkig) de laatste week lekker aan het zwembad of op het strand in de zon gelegen. Al met al was het echt een ge-wel-di-ge reis!

MAAAAR... Gister was het 16 augustus, morgen is het 17 augustus.. en 18 augustus VLIEG IK AL. Natuurlijk heb ik alle belangrijke documenten enzo al lang van te voren geregeld, maar ik moet nog wel al mijn kleren wassen, koffer opnieuw inpakken, de laatste cadeautjes en spulletjes kopen, mijn telefoon laten maken (nu er stukjes uit beginnen te vallen toch wel handig denk ik) en nog wat van die dingetjes regelen. Daarnaast is een van mijn beste vriendinnetjes echt heel erg ziek geworden en moest ze opgenomen worden in het ziekenhuis voor een paar dagen, en zij kan dus niet mee naar het vliegveld morgen, wat ik echt heel erg jammer vind. Vandaag dus ook nog even een uitgebreid ziekenbezoek brengen... Het wordt wel allemaal passen en meten maar het zal vast wel goedkomen!

Het voelde natuurlijk tijdens de reis wel raar, dat als die afgelopen was ik METEEN al weer weg zou gaan. Ik merkte wel dat naarmate de vakantie vorderde, ik het steeds meer begon te beseffen en de toch wel een beetje spanning begon te voelen!

Misschien ga ik toch nog maar heeeel even proberen te slapen, en anders maar is beginnen met inpakken.. Nouja in elk geval.

SEE U IN THE STATES

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!