pienengbers.reismee.nl

Spirit Week & Homecoming

Hoi Allemaal!

Al weer twee weken geleden dat ik heb geschreven op mijn blog... Deze twee weken waren aardig druk dus veel te vertellen!

Niet afgelopen week maar de week daarvoor, was een week met heeeel veel trainingen.. Normaal hebben we iets van 2 games per week en dan 3 dagen practise, maar dat was een periode van 10 dagen training voordat we weer een game hadden... De week zelf was als ik het me goed herinner.. niet heel erg bijzonder. Woensdag was er geen training om ons een break te geven dus ben ik met Amber en een paar anderen inkopen wezen doen voor Spirit week. En de schooldagen waren, tja gewoon school. Op vrijdag hadden we na school onze game in South Burlington. Dat is de enige highschool hier in de omstreek met een turffield (kunstgras veld). Het was een 'under the lights' game. dus een game in het donker, op het hoofdveld, die begon om 7:00 pm. We hebben deze wedstrijd helaas verloren... 3-1, maar SB is al een paar jaar de statekampioen dusja. Na de wedstrijd zijn we nog snel even gestopt bij Al's. Al's is een echte Amerikaanse Snackbar zoals in Grease! In het weekend hebben we wat inkopen gedaan en we zijn nog wezen appelpikken.

Dat was die week wel zo'n beetje, maar afgelopen week was SPIRIT WEEK. Spirit week is de week voorafgaand aan de Homecoming game van het Football team. In Spirit week is het de bedoeling dat iedereen zich elke dag verkleed in een bepaald, vastgesteld thema. Op maandag hadden we Pajamadag, dinsdag was nationality day --> met mijn oranje polo naar school. (Ik had de NLe vlag op mijn gezicht geschminkt, maar iedereen had rood wit blauw op zn gezicht, want dat zijn natuurlijk de kleuren van Amerika....) Woensdag was color day, juniors in paars, donderdag was decade day, juniors als the 70's en vrijdag was BLUE AND GOLD day!
Blue and gold zijn de kleuren van Essex Highschool en ik denk dat dit de dag was waarop de meeste mensen verkleed gingen. Tijdens de spirit week heeft niet alleen football zijn homecoming game, maar ook alle andere sporten. Op dindsag hadden we een normale wedstrijd (2-1) gewonnen, en op donderdag onze homecoming game. Onze homecoming game was op het hoofdveld, dus met de bleeches en under the lights om 19:00. Mensen moesten er zelfs voor betalen (2€ maar toch). We hadden echt best wel veel en luid publiek dus dat was echt heel leuk! We hebben onze homecoming game 5-0 gewonnen! Bij een homecoming game komen zegmaar meer mensen kijken, en het is allemaal groter en feestelijker enzo. Gister (vrijdag) was de echte Homecoming!! Tijdens school werd dit dus gevierd met BLUE AND GOLD day. Ook hadden we een verkort rooster, waardoor alle lessen 15 minuten korter duurden en we aan het eind van de dag een block over hadden. Iedereen ging toen naar het hoofdveld want daar was de Preprally. De verschillende jaren strijden dan zegmaar tegen elkaar in een classrace met oa bottleflip, kruiwagen lopen, enzv. en ook om wie het hardst 'cheert'/ schreeuwt. Ofc wonnen de seniors alles, maarja. De docenten hadden nog een dans, en ook verschillende clubs deden iets. Daarna hadden we meteen practise. In de avond ging ik met Amber naar Homecoming en daar hebben we gemeet met oa Sam, Justine, Emily, Emily, Anna. EHS won 34-7 dus dat was top!! Aan het eind van de game was er een super groot bonfire wat echt heel nice was!

Ook was Grace donderdag jarig, en Tracy gisteren, wat we natuurlijk hebben gevierd. Op dit moment zijn er ook nog eens 11 vriendinnen van Grace hier voor een sleepover, met heeeel veel energie. Ik had vandaag alleen een wedstrijd en gister laat gaan slapen, dus ben kapot...

Mijn schenen zijn helaas nog steeds niet beter, soms zelfs erger. Ik heb al zon 5 verschillende manieren tape gehad, en op dit moment is het 2 rollen tape over elkaar, over mijn hele schenen. Helpt helaas ook niet echt... Achja let's hope for the best.

In de ochtend voel ik nog steeds wel vaak dat ik graag thuis zou willen zijn dus dat is best lastig. Ook heb ik soms echt een veel zwaardere dag dan andere dagen, dus dat is wel balen... Mijn schenen helpen gok ik ook niet echt.. Deze afgelopen week ging (gelukkig?) wel snel voorbij

(Oja Hey Oma, hoe gaat het met je? :) Ik mis je!! )

Iedereen is verkouden nu want het begint steeds kouder en kouder te worden... Ik hoop op een winter met veel sneeuw!!

Uhm, ik denk dat dat het wel weer zo'n beetje was voor nu! Ik schrijf snel weer!

Liefs,
Pien

(PS: NEDERLAND IS GEEN ONDERDEEL VAN NOORWEGEN AMERIKANEN)

Reacties

Reacties

Noor

Hé lieve Pien, ook wij volgen je! Superleuk om al je verhalen te lezen en je kan merken dat je al echt een beetje Amerikaans begint te worden met al die Engelse termen tussendoor, haha. De foto van je hockeyteam is ook echt leuk, qua haardracht zijn de hockeymeisjes daar niet veel anders dan hier ;).
Zet 'm op lieve Pien, wij zijn trots op je dat je vooral zo positief schrijft (en wat maak je leuke dingen mee!) ondanks de moeilijke momenten. Dikke knuffel van ons allemaal! Liefs uit Eindhoven.

Fiene

Hi Piennie,
Wat top dat je alles hier opzet! Ik vind t heel erg leuk om al je verhalen te lezen!
T lijkt me heel gaaf allemaal, hoop dat je ook heel erg geniet!!
Can't wait till your next story
Kusjess

Eveline en peter

Ha die pien! Trots op jou! Groot avontuur aan t beleven aan de overkant van de oceaan! Met plezier lees ik je blogverhalen. Wat heerlijk dat je zoveel kan hockeyen! Zou ik ook wel willen!
Dikke kus van ons allemaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!